Avui és Tàpies

El cicle Avui és Tàpies és un programa de converses regular, programat amb motiu de l’Any Tàpies, que obre un diàleg viu i actual al voltant de qüestions que habiten en el llegat escrit de Tàpies en relació amb temàtiques prioritàries dins de les nostres societats, així com de les diferents comunitats que la conformen.

El cicle, format per tretze trobades que tindran lloc a la Fundació, convidarà a fer presents les paraules i el pensament de l’artista gràcies a la participació de persones provinents d’àmbits professionals diversos i de diferents generacions. El conjunt de converses, moderades per la periodista cultural Rita Roig, permetrà construir un relat polifònic que quedarà recollit en forma de pòdcast gràcies a la complicitat de Catalunya Ràdio, amb l’objectiu de recuperar i viure el coneixement generat de manera vivencial des d’un altre format i en un altre context.

Programació prevista:
19/12/23: Laura Llevadot i Joan Gabàs
30/1/24: Vicenç Altaió i Alicia Kopf
20/2/24: Pilar Bayer i Ikram Bouloum
19/3/24: José Edelstein i julia spinola
30/4/24: Marcelo Expósito i Anna Pacheco
28/5/24: Ricard Bru i Nana Shimomura
25/6/24: Eugènia Balcells i Pilar Bonet
30/7/24: Remei Sipi i Erick Bertrán
27/8/24: Perejaume i Marta Tafalla
17/9/24: Gloria Moure i Mabel Palacín
29/10/24: Maria Josep Balsach i Ariadna Guiteras
26/11/24: Gemma Carbó i Jordi Ferreiro
10/12/24: Jordi Colomer i Brigitte Vasallo

Enllaç al podcast del cicle a Catalunya Ràdio.

Totes les sessions tenen lloc a les 18 h a la Fundació Antoni Tàpies.

El preu de cada conversa és de 3 € i de 25 € en cas d’assistir al programa complet.

Venda d’entrades al web de la Fundació o a taquilla fins uns minuts abans de l’inici de l’activitat.