La Fundació Antoni Tàpies tancarà temporalment durant el dia 25 d’abril de 2024, a partir de les 17.00 h. Perdoneu les molèsties.

Avís legal

Titularitat

En compliment de la Llei 40/2015, d’1 d’octubre, de Règim jurídic del sector públic, informem que el domini www.fundaciotapies.org és propietat de FUNDACIÓ PRIVADA ANTONI TÀPIES, sota la inscripció en el Registre de Fundacions de la Generalitat de Catalunya, amb el número 164, de 9 de maig de 1985.

Denominació: Fundació Privada Antoni Tàpies
Adreça: Aragó 255, 08007 Barcelona
Telèfon: +34 934 870 315
Correu electrònic: museu@ftapies.com

Ús i funcionament de la web

Les pàgines de la web www.fundaciotapies.org són d’accés públic, lliure i gratuït, i els seus continguts són merament informatius i divulgatius. L’accés no implica per si mateix l’establiment de cap relació comercial entre Fundació Antoni Tàpies i l’usuari.

L’usuari haurà de fer ús de la web de conformitat amb el present avís legal, la llei i l’ordre públic. Per això, el titular d’aquesta web no podrà assumir cap responsabilitat derivada de l’ús indegut, incorrecte o il·lícit de la web i/o del seu contingut, així com per fraus de suplantació del nom de domini o altres de natura similar.

Amb la finalitat exclusiva d’oferir un millor servei i facilitar l’ús d’aquesta pàgina web, el proveïdor de serveis de Hosting Web podrà elaborar una sèrie de dades estadístiques relatives al nombre de pàgines visitades, així com als patrons d’activitat dels visitants, navegador utilitzat i país de procedència, dades que mai no faran identificable l’usuari.

Tots els continguts de aquesta web, incloent-hi els textos, les imatges, el so i qualsevol altre material, són propietat de la Fundació Antoni Tàpies o de tercers que n’hagin autoritzat l’ús a la Fundació Antoni Tàpies, i estan protegits pels corresponents drets de propietat intel·lectual i industrial. La comunicació pública del material i els continguts a través del web no implica en cap cas la cessió, la renúncia o la transmissió, total o parcial, dels corresponents drets de propietat intel·lectual i industrial. No es permet la reproducció ni total ni parcial de les imatges o textos d’aquesta web sense autorització prèvia de la Fundació Antoni Tàpies.

Aquesta pàgina web podrà oferir links a recursos o llocs d’internet aliens a la web. La finalitat d’aquests enllaços és informativa i no constitueix en cap cas una invitació a la contractació de productes o serveis que s’ofereixin en la web de destinació. Per això, la Fundació Antoni Tàpies declina tota responsabilitat derivada d’accions o omissions comeses per aquests llocs web, amb total independència i autonomia respecte d’ells.