Botiga

Sostenibilitat i compromís social

La Fundació Antoni Tàpies s’adhereix al compromís de sostenibilitat de l’Ajuntament de Barcelona. Per aquest motiu l’equip del museu s’esforça cada dia per ampliar les mesures enfocades a minimitzar l’impacte mediambiental del nostre funcionament i vetllar pel respecte per la natura. Així doncs, treballem per ser a ser un museu cada cop més sostenible. I això significa no només respectar el medi ambient, sinó contribuir en la millora de la societat i col·laborar en el desenvolupament econòmic de l’entorn.

Antoni Tàpies va ser un artista compromès amb la societat, la política i el medi ambient, com va declarar molt sovint: “Avui les inquietuds culturals, i estètiques en particular, no són exclusiva dels artistes, i tampoc no poden veure’s aïllades de problemes tan importants com el dels Drets Humans, el de la salut pública, el de les opressions ètniques, el de la preservació de la naturalesa, etc.” va escriure per exemple a La Vanguardia l’11 de març del 1986.

Algunes mesures que apliquem per ser més sostenibles:

-Promoure l’ús del transport públic per lluitar contra el canvi climàtic.
-Contribuir a l’estalvi energètic a través d’equips de màxima eficiència energètica.
-Utilitzar formats sostenibles per a la nostra comunicació.
-Reduir la despesa d’aigua en les nostres instal·lacions.
-Gestionar correctament l’emmagatzematge i l’abocament dels nostres residus.
-Minimitzar l’ús del plàstic d’un sol ús.
-Ampliar el nostre compromís amb la societat.

Us preguem que ens ajudeu a assolir els nostres objectius de sostenibilitat fent vostres aquestes mesures.

• Facebook Fundació Antoni Tàpies
  • Twitter Fundació Antoni Tàpies