La Fundació Antoni Tàpies tancarà temporalment durant el dia 25 d’abril de 2024, a partir de les 17.00 h. Perdoneu les molèsties.

Visites autoguiades

La Fundació ofereix un servei d’audioguia mitjançant una targeta personalitzada amb un codi únic que permet accedir al contingut multimèdia. L’usuari escolta les pistes de l’àudio a través del seu mòbil. El cost de la targeta és d’1,5 €.

“Sobre Tàpies” és un material que inclou propostes per descobrir, de manera autònoma, alguns dels aspectes més rellevants de l’obra d’Antoni Tàpies. Es pot adquirir a la botiga per 3 €.

El “Museu desplegable” és un material per a descobrir les particularitats de l’edifici de la Fundació a través de jocs i reflexions. Es pot adquirir a la botiga per 1 €.

Al canal de YouTube i al Blog de la Fundació trobareu materials audiovisuals i recursos educatius que poden ajudar a complementar les visites.