La Fundació Antoni Tàpies tancarà temporalment durant el dia 25 d’abril de 2024, a partir de les 17.00 h. Perdoneu les molèsties.

De sessió __cfduid Utilitzades per a la identificació de l’usuari i saber les seves preferències.
Tècnica _icl_current_language Permet establir i recordar l’idioma en el qual es visualitza el web.
Tècnica wfvt S’usa per protegir el lloc web contra atacs maliciosos.
Tècnica wordfence_verifiedHuman Utilitzada per oferir seguretat en navegar pel Web.
Tècnica wfwaf Utilitzada per motius de seguretat per evitar atacs al web.
Tècnica wp-settings Utilitzada per personalitzar la interfície de l’usuari.

Analítica __ga S’usa per distingir els usuaris.
Analítica __utma, __utmb, __utmc, __utmt, __utmz Informes estadístics sobre com els usuaris troben el lloc web i com utilitzan els recursos visuals de la mateixa: videos reproduïts, temps de visionat, tipus de navegador…
Analítica UID, vuid Identificador per a informes estadístics de Vimeo.

Chrome
Firefox