Botiga

Arxiu

L’Arxiu de la Fundació Antoni Tàpies es va crear l’any 2009 amb l’objectiu de gestionar de forma normalitzada el fons documental de la institució. S’encarrega de recopilar, seleccionar, classificar, conservar i difondre el patrimoni documental que la Fundació genera en l’exercici de les seves funcions.

El propòsit de l’Arxiu és enriquir l’enfocament plural i interdisciplinari de la institució a l’hora de promoure l’estudi, el coneixement i el debat sobre l’art modern i contemporani. L’Arxiu té un paper crucial en el compliment de la missió educativa de la Fundació com a institució museística i en aquest sentit és un recurs essencial per estudiants, comissaris, conservadors, periodistes, historiadors, artistes, personal del museu i crítics d’art.

Horaris de l’Arxiu:

Dilluns de les 10.00 a les 13.30 h.

Dimarts de les 15.30 a les 18.30 h.

Visita concertada: documentacio@ftapies.com

• Facebook Fundació Antoni Tàpies