La Fundació Antoni Tàpies tancarà temporalment durant el dia 25 d’abril de 2024, a partir de les 17.00 h. Perdoneu les molèsties.

Arxiu

L’Arxiu de la Fundació Antoni Tàpies es va crear l’any 2009 amb l’objectiu de gestionar el fons documental de la institució. S’encarrega de recopilar, seleccionar, classificar, conservar i difondre el patrimoni documental que la Fundació genera en l’exercici de les seves funcions.

El propòsit de l’Arxiu és enriquir l’enfocament plural i interdisciplinari de la institució a l’hora de promoure l’estudi, el coneixement i el debat sobre l’art modern i contemporani.

Actualment, l’arxiu personal de l’artista està en procés de digitalització, amb la voluntat de fer visible i de donar a conèixer una part d’aquest llegat en el marc de la celebració del centenari.

Crèdit de la imatge: Arxiu de la Fundació Antoni Tàpies, Barcelona, 2023. Fotografia: Marta Perarnau © Fundació Antoni Tàpies, 2023.