Llibreria

Pols. Laboratori de recerca col·laborativa

Fundació Antoni Tàpies

Amb motiu de l’Any Tàpies, la Sala d’Art Jove i la Fundació Antoni Tàpies presenten aquesta convocatòria.

1, 2, 3, Tàpies

Proposta de tres accions col·lectives i deslocalitzades per celebrar l’Any Tàpies als centres educatius del país.

La maleta d’Antoni Tàpies

Amb motiu de la celebració de l'Any Tàpies, l’ESMUC col·labora amb la Fundació amb una sèrie d’actuacions musicals a diverses institucions.

Silenci i vibració

Auditori de la Fundació Antoni Tàpies

Workshop musical conduït per David Sitges de MUOM, i vinculat conceptualment a la mostra "Tàpies. L’empremta del zen".

Les cadires de Tàpies. Itziar Okariz

Fundació Antoni Tàpies

La quarta cadira de Tàpies, titulada Las palabras me fallan, d'Itziar Okariz, està basada en materials trobats en la Fundació Tàpies.

Retrat familiar: les nostres empremtes

Fundació Antoni Tàpies

En aquest taller us conviden a fer un retrat familiar diferent. Les obres de l’Antoni Tàpies ens inspiraran.