La Nit dels Museus 2024 a la Fundació Antoni Tàpies

La Fundació Antoni Tàpies de Barcelona participa un any més a La Nit dels Museus en la seva edició del 2024 amb dues exposicions, un recital poètic i visites comentades gratuïtes a les mostres.

· Les persones que visitin la Fundació Antoni Tàpies el dissabte 18 de maig del 2024, entre les 19 h i la 1 h, podran gaudir de les exposicions Tàpies. L’empremta del zen i Chiharu Shiota. Cadascú un univers, amb visites comentades en català gratuïtes.

· En el marc del Festival Barcelona Poesia, tindrà lloc el recital de poemes En coixí d’herba, a càrrec de Miquel Desclot, acompanyat del flautista shakuhachi Horacio Curti.

Horari de les visites: 20 h, 22 h i 23 h | Durada: 45 minuts | Aforament limitat. Inscripció segons ordre d’arribada.

Horari del recital: 21  h | Durada: 1 h. | Aforament limitat.

Patrocinadors institucionals