Seguint el sol: ASRA3, Catarata de culos, Els Cundits i Irieix

Entrades

El terrat de la Fundació Antoni Tàpies esdevindrà una ludoteca experimental per a Opimelissa, un col·lectiu que cuina, canta, balla i moltes coses més. Seguirem el sol amb la ironia i l’humor tou de Júlia Barbany, l’arquitectura de l’electro-cançó enfadosa de Petit Ibèric, els càntics en clau filosòfica de Max Grosse sobre la vida i el mal d’amor d’un mitjó foradat i orfe, l’egodeliri de la dramaturga i escriptora de ploma esmolada Berta Prieto —si encara no saps qui és, vius en una cova!—, amb el ritme de la DJ performer i militant de l’autogestió Meritxell de Soto, l’energia desbordant de l’artista polifacètica i tendra punki-mare Belén Barenys, amb la música llatina experimental dels Deprerreo, amb el cos contorsionat de Candela Capitán, que mostra la sexualització de les dones a cop de mètrica i convulsions.

Seguint el sol és un cicle experimental de manifestacions sonores i escèniques de caràcter performatiu que presenta nou sessions inèdites de joves creadors. El cicle, comissariat per Carolina Olivares Esturillo, reivindica l’energia jove i inesgotable d’artistes que ompliran de llum i donaran una nova vida al solitari mitjó de Tàpies que presideix la terrassa de la Fundació.

Segona sessió: LA VEU DELS FUNKOPOPS, amb ASRA3

Convidats: CATARATA DE CULOS + ELS CUNDITS + IRIEIX

Concert performàtic inèdit i sorprenent de la mà del gran ASRA que presenta el seu darrer disc, acabat de sortir del forn, titulat “mami ençengui la ñocla”. Redoble de mitjons pels FUNKO POPS, que ho donaran tot i més.

Veus i experiments del magne esdeveniment a càrrec de:

· Nasty Dalsy: veu, teclat

· Sarigueyax: veu, teclat, baix

· Voldo: veu, guitarra

· PAVOROTTI FUERTE: veu, teclat

· Gusanito Rally: veu, ajuda a fer parlar els ninos

· Jaumetmandril666: guitarra, veu

· rikamichie: veu

· azombike: veu, baix

· blanc nua: veu, teclat

· Irieix: patates

ASRA3

Cantant, DJ i prod. amb tendències eclèctiques, burlesques, etèries i experimentals. Integrant de les formacions musicals Els Cundits i Catarata De Culos, tan líricament com estilísticament pioneres de la música en català. És responsable de les festes alternatives queerfriendly Desacato Goblin, on es desvirtualitzen moviments culturals, portant ja 47 edicions en 2 anys, celebrades a sales com Razzmatazz, Dabadaba, Sala X, Siroco, Upload, Electropura i d’altres. També participa en l’organització de la ludoteca musical “ansiolítica” Opi Melissa, una experiència generalment diürna, multi-disciplinar i interactiva que inclou menjar, visuals i superfícies toves on estirar-se. S’ha realitzat a La Infinita i al CCCB. La gratitud dels seus assistents indica que propostes així són necessàries i rellevants.

Comissariat i producció artística: Carolina Olivares Esturillo

Disseny: Ana Habash i Ignasi Ayats.
Il·lustració: Eduard Sales

Venda d’entrades a través del web de la Fundació i a la recepció del museu. Aforament limitat.

Enllaç al cicle complet.

Patrocinadors institucionals