Botiga

Visites per als Amics

Visita exclusiva per als Amics de la Fundació Antoni Tàpies

Presentació exclusiva per als Amics de la Fundació Antoni Tàpies
Presentació exclusiva per als Amics de la Fundació Antoni Tàpies de l’exposició Tàpies als 30, a càrrec de Núria Homs, comissària de l’exposició.

Calendari: dimarts 6 d’octubre del 2020, a les 18.00 h. | Durada: 1 h. | Idioma: català. | Aforament limitat. Inscripció prèvia: 934 870  315 / amics@ftapies.com.

Visita exclusiva per als Amics de la Fundació Antoni Tàpies a l’exposició L’àcid és el meu ganivet, a càrrec de Núria Homs, comissària de l’exposició.

Calendari:  dijous 5 de març del 2020, a les 18.00 h. |  Durada:  1 h. |  Idioma: català. | Aforament limitat. Inscripció prèvia: 934 870  315 / amics@ftapies.com.

Visita exclusiva per als Amics de la Fundació Antoni Tàpies a l’exposició Antoni Tàpies. Teatre, a càrrec de Núria Homs, comissària de l’exposició.

Calendari:  dijous 7 de novembre del 2019, a les 18.00 h. |  Durada:  1 h. |  Idioma: català. | Aforament limitat. Inscripció prèvia: 934 870  315 / amics@ftapies.com.

Visita exclusiva per als Amics de la Fundació Antoni Tàpies a l’exposició Art sonor?, a la Fundació Joan Mirò, a càrrec d’Arnau Horta, comissari de l’exposició.

Calendari:  dijous 21 de novembre del 2019, a les 18.00 h. |  Durada:  1 h. |  Idioma: català. | Aforament limitat. Inscripció prèvia: 934 870  315 / amics@ftapies.com.

Visita exclusiva per als Amics de la Fundació Antoni Tàpies a l’exposició Ariella Azoulay. Errata, a càrrec de Carles Guerra, director de la Fundació i comissari de l’exposició.

Calendari:  dimarts 3 de desembre del 2019, a les 18.00 h. |  Durada:  1 h. |  Idioma: català. | Aforament limitat. Inscripció prèvia: 934 870  315 / amics@ftapies.com.

Patrocinadors institucionals

• Facebook Fundació Antoni Tàpies