Visites per als Amics

Visita exclusiva per als Amics de la Fundació Antoni Tàpies

Visita exclusiva per als Amics de la Fundació Antoni Tàpies a l’exposició Antoni Tàpies. Certeses sentides, a càrrec de Núria Homs, conservadora de la Fundació i cocomissària de l’exposició.

Calendari: dimarts 2 d’abril del 2019, a les 18.00 h. | Durada: 1 h. | Idioma: català. | Aforament limitat. Inscripció prèvia: 934 870 315 / amics@ftapies.com.

Trobada exclusiva per als Amics amb l’artista Albert Serra en el marc de l’exposició Albert Serra. Roi Soleil

L’artista Albert Serra i el director de la Fundació Antoni Tàpies, Carles Guerra, presenten l’exposició Albert Serra. Roi Soleil.

Calendari: dimarts 9 d’abril del 2019, a les 19.00 h. | Durada: 1 h. | Idioma: català. | Aforament limitat. Inscripció prèvia: 934 870 315 / amics@ftapies.com.

Patrocinadors institucionals