La Fundació roman tancada fins el 3 d’octubre per canvi d’exposicions. Inscriu-te a la inauguració del 2 d’octubre.

Botiga

Visites per als Amics

Visita exclusiva per als Amics de la Fundació Antoni Tàpies

Visita exclusiva per als Amics de la Fundació Antoni Tàpies a l’exposició L’àcid és el meu ganivet, a càrrec de Núria Homs, comissària de l’exposició.

Calendari:  dijous 5 de març del 2020, a les 18.00 h. |  Durada:  1 h. |  Idioma: català. | Aforament limitat. Inscripció prèvia: 934 870  315 / amics@ftapies.com.

Visita exclusiva per als Amics de la Fundació Antoni Tàpies a l’exposició Antoni Tàpies. Teatre, a càrrec de Núria Homs, comissària de l’exposició.

Calendari:  dijous 7 de novembre del 2019, a les 18.00 h. |  Durada:  1 h. |  Idioma: català. | Aforament limitat. Inscripció prèvia: 934 870  315 / amics@ftapies.com.

Visita exclusiva per als Amics de la Fundació Antoni Tàpies a l’exposició Art sonor?, a la Fundació Joan Mirò, a càrrec d’Arnau Horta, comissari de l’exposició.

Calendari:  dijous 21 de novembre del 2019, a les 18.00 h. |  Durada:  1 h. |  Idioma: català. | Aforament limitat. Inscripció prèvia: 934 870  315 / amics@ftapies.com.

Visita exclusiva per als Amics de la Fundació Antoni Tàpies a l’exposició Ariella Azoulay. Errata, a càrrec de Carles Guerra, director de la Fundació i comissari de l’exposició.

Calendari:  dimarts 3 de desembre del 2019, a les 18.00 h. |  Durada:  1 h. |  Idioma: català. | Aforament limitat. Inscripció prèvia: 934 870  315 / amics@ftapies.com.

Patrocinadors institucionals

• Facebook Fundació Antoni Tàpies