Botiga

Visites per als Amics

Visita exclusiva per als Amics de la Fundació Antoni Tàpies

Presentació exclusiva per als Amics de la Fundació Antoni Tàpies a Ca l’Arenas. Centre d’art del Museu de Mataró.

Presentació de l’exposició Pere Casanovas, escultor i col·laborador d’artistes a càrrec de l’artista i de Manuel Guerrero, comissari de l’exposició.

Calendari: divendres 2 de juliol del 2021, a les 18.00 h. | Durada: 1 h. | Idioma: català. | Aforament limitat.
IMPORTANT: Inscripció prèvia fins al dimecres 30 de juny: 934 870 315 amics@ftapies.com.

Després de la visita, es celebrarà una conversa a tres bandes amb Xavier Antich, Antoni Llena i Pere Casanovas. Si també esteu interessats en assistir cal que reserveu plaça en aquest enllaç.

© Estudio Javier Jaén / CCCB, 2021

Presentació exclusiva per als Amics de la Fundació Antoni Tàpies al CCCB
Presentació de l’exposició Mart. El mirall vermell a càrrec del comissari, Juan Insua, al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona.
Calendari: dimarts 16 de març del 2021, a les 18.00 h. | Durada: 1 h. | Idioma: català. | Aforament limitat. Inscripció prèvia: 934 870 315 / amics@ftapies.com.

Presentació exclusiva per als Amics de la Fundació Antoni Tàpies
Presentació exclusiva per als Amics de la Fundació Antoni Tàpies de l’exposició Tàpies als 30, a càrrec de Núria Homs, comissària de l’exposició.

Calendari: dimarts 6 d’octubre del 2020, a les 18.00 h. | Durada: 1 h. | Idioma: català. | Aforament limitat. Inscripció prèvia: 934 870  315 / amics@ftapies.com.

Visita exclusiva per als Amics de la Fundació Antoni Tàpies a l’exposició L’àcid és el meu ganivet, a càrrec de Núria Homs, comissària de l’exposició.

Calendari:  dijous 5 de març del 2020, a les 18.00 h. |  Durada:  1 h. |  Idioma: català. | Aforament limitat. Inscripció prèvia: 934 870  315 / amics@ftapies.com.

Visita exclusiva per als Amics de la Fundació Antoni Tàpies a l’exposició Antoni Tàpies. Teatre, a càrrec de Núria Homs, comissària de l’exposició.

Calendari:  dijous 7 de novembre del 2019, a les 18.00 h. |  Durada:  1 h. |  Idioma: català. | Aforament limitat. Inscripció prèvia: 934 870  315 / amics@ftapies.com.

Visita exclusiva per als Amics de la Fundació Antoni Tàpies a l’exposició Art sonor?, a la Fundació Joan Mirò, a càrrec d’Arnau Horta, comissari de l’exposició.

Calendari:  dijous 21 de novembre del 2019, a les 18.00 h. |  Durada:  1 h. |  Idioma: català. | Aforament limitat. Inscripció prèvia: 934 870  315 / amics@ftapies.com.

Visita exclusiva per als Amics de la Fundació Antoni Tàpies a l’exposició Ariella Azoulay. Errata, a càrrec de Carles Guerra, director de la Fundació i comissari de l’exposició.

Calendari:  dimarts 3 de desembre del 2019, a les 18.00 h. |  Durada:  1 h. |  Idioma: català. | Aforament limitat. Inscripció prèvia: 934 870  315 / amics@ftapies.com.

Patrocinadors institucionals

• Facebook Fundació Antoni Tàpies