La Fundació Antoni Tàpies tancarà temporalment durant el dia 25 d’abril de 2024, a partir de les 17.00 h. Perdoneu les molèsties.

Cordova

Cordova és un projecte de comissariat fundat el 2016 per l’artista i comissari Cory Scozzari. La seva ubicació original fou Viena, Àustria i en aquests moments està situat a Barcelona, Espanya. La seva configuració actual consisteix en un espai d’exhibició i programa de residència on artistes internacionals són convidats a residir i produir exhibicions i esdeveniments. Els projectes a Cordova tendeixen a ser presentacions individuals, esdeveniments i performances on l’artista habitualment fa un nou treball in situ, d’alguna manera també específic del lloc. El projecte va créixer a partir de Jupiter Woods, un espai d’exhibició, programa de residència i instal·lació de recerca i estudi compartit, a Londres (també a Viena amb una filial dirigida per Scorazzi des de 2015-2016). Jupiter Woods va ser cofundada i codirigida per Scorazzi (juntament amb un grup de 5 comissaris més) des de 2014-2016.

Alguns projectes previs inclouen (entre altres): Carlos Reyes: Fashion Cafe, octubre 2016; Emily Jones: News From Nowhere, desembre 2016; Arguments: Onyeka Igwe, Ed Lehan and Georgie Nettell, febrer 2017; Megan Rooney, Hullabaloo, abril 2017; Felix Melia, Public Displays of Affection, maig 2017; Sanna Helena Berger: Vienna, juny 2017; Mathis Gasser: WORLD GUARDS, setembre 2017; Mohammed Abd Alwasi: The Memory of Hunger, novembre 2017; Holly White: Orange World, desembre 2017; i Lewis Teague Wright: TOYOTA00, gener 2018; Siera Hyte, març 2018 i Raul Paez, maig 2018.