La Fundació Antoni Tàpies tancarà temporalment durant el dia 25 d’abril de 2024, a partir de les 17.00 h. Perdoneu les molèsties.

Visita guiada a les instal·lacions de l’IBEC

Entrades

L’IBEC ofereix als visitants de l’exposició A=A, B=B l’oportunitat de participar en una visita guiada exclusiva a les instal·lacions de l’Institut de Bioenginyeria de Catalunya.

L’exposició inclou una obra de l’investigador de l’IBEC, Nimesh Ramesh Chahare, membre del grup de recerca en Dinàmica Integrativa de Cèl·lules i Teixits, sota la direcció del Professor Xavier Trepat. Durant l’exposició, es tindrà l’oportunitat d’explorar en temps real alguns dels espais de laboratori on es duu a terme la recerca multidisciplinària en Bioenginyeria del centre. Aquesta transmissió en directe de l’exposició amb l’IBEC permetrà als visitants connectar-se amb els processos de recerca.

Durant aquest recorregut, es podrà conèixer més detalls sobre la recerca en Bioenginyeria aplicada a la salut que es desenvolupa a l’IBEC i mantenir una conversa amb en Nimesh Ramesh, mentre es visita el seu laboratori.

L’Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC) és un centre de recerca interdisciplinària amb seu a Barcelona. Dedicat a la recerca interdisciplinària d’excel·lència en les fronteres de l’enginyeria i les ciències de la vida, l’objectiu de l’IBEC és generar nou coneixement mitjançant la combinació d’àrees com la nanomedicina, la biofísica, la biotecnologia, l’enginyeria de teixits i les aplicacions de les tecnologies de la informació en salut.

Activitat amb la col·laboració de l’IBEC .

Organitzadors