La Fundació Antoni Tàpies tancarà temporalment durant el dia 25 d’abril de 2024, a partir de les 17.00 h. Perdoneu les molèsties.

Visita comentada a “A=A, B=B”

Entrades

La Fundació Antoni Tàpies us ofereix una visita comentada a l’exposició A=A, B=B, a càrrec de Pep Vidal, comissari de la mostra.

A=A, B=B és una exposició que ens parla de l’esperit del mètode científic, de les raons que fan que fem ciència, què significa la ciència en relació amb nosaltres mateixos, amb l’art, etc.

Pep Vidal és artista i científic, llicenciat en Matemàtiques i doctor en Ciències Físiques. Com a científic exerceix com a professor associat al Grau de Ciències Físiques de la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha realitzat nombrosos articles d’investigació publicats a revistes científiques i proceedigns per a congressos nacionals i internacionals. També és professor col·laborador al Grau d’Arts de BAU i al Grau d’Arts de la Universitat Oberta de Catalunya.

Com a artista ha participat a les residències artístiques a Rijksakademie van Beeldende Kunsten, (Amsterdam, 2018), Hangar, (Barcelona, 2013-2015), FARE (2013, Milà), Casa Velázquez (2014, Madrid) i ha realitzat més de cinquanta exposicions, incloent-hi tretze d’individuals, d’entre les quals destaquen les realitzades a l’Abrons Arts Center (Nova York), a l’ADN Gallery (Barcelona), al Museu Nacional d’Art de Catalunya (Barcelona), al Museo de Arte Contemporáneo del Zulia (Maracaibo, Veneçuela), a la Barcelona Gallery Weekend (Barcelona), a la Warsaw Gallery Weekend (Varsòvia, Polònia), a la LMNO Gallery (Brussel·les, Bèlgica), entre d’altres.

Activitat en el marc de la celebració de l’Any Tàpies.

Organitzadors