La Fundació Antoni Tàpies tancarà temporalment durant el dia 25 d’abril de 2024, a partir de les 17.00 h. Perdoneu les molèsties.

Càpsula formativa: La biblioteca portàtil

Càpsula formativa dinamitzada per Tantàgora en què es treballarà amb recursos per emprar la biblioteca portàtil a l’aula.

La proposta té per objectiu fomentar el contacte dels infants i joves amb els llibres, la lectura i l’escriptura, així com donar a conèixer el vincle d’Antoni Tàpies amb el món del llibre i l’edició.

En aquesta formació es realitzaran un seguit d’accions pràctiques per treballar amb el llibre com un objecte amb característiques físiques, com ara l’olor, el pes, l’alçària o el color, i també com a contenidor dels elements bàsics del llenguatge mitjançant dinàmiques que permetran iniciar processos de creació escrita de manera ràpida i àgil.

La Biblioteca Portàtil és un recurs que la Fundació cedeix en préstec als centres educatius de manera gratuïta.