Tàpies revisitat

Antoni Tàpies (1923-2012) va ser l’artista més significatiu de la segona meitat del segle XX a Catalunya i a l’Estat espanyol, amb una decisiva projecció internacional des de mitjan anys cinquanta del segle passat. La seva obra va aportar al camp de l’estètica una reflexió sobre la matèria no des d’un punt de vista formal, sinó des de l’interès per les seves possibilitats màgiques i de transformació. Aquesta presentació oferirà unes pautes sobre l’obra d’aquest artista tant pel que fa a la filosofia que la sustenta com a la particularitat del seu llenguatge, i posarà èmfasi en la vigència de la seva obra.

· Espai necessari: en funció del nombre d’assistents.
· Requisits tècnics: ordinador i canó de projecció.
· Durada: 60 min.
· Idioma: català i castellà.
· Lloc: aquesta activitat es pot realitzar fora de la Fundació Antoni Tàpies.
· Preu: 300 € més despeses de desplaçament si l’activitat és fora de l’àrea metropolitana.

Més informació i reserves a: anytapies@ftapies.com

Imatge: Antoni Tàpies treballant a l’estudi de Barcelona, 1966-1967. Fotografia de Ralph Herrmanns © Ralph Herrmanns, 2023.