La Fundació Antoni Tàpies tancarà temporalment durant el dia 25 d’abril de 2024, a partir de les 17.00 h. Perdoneu les molèsties.

Taller de la Cèl·lula

Entrades

En aquesta experiència, ens endinsarem en el món de la cèl·lula i el DNA, convertint-nos en científics per un dia. Mitjançant l’ús de microscopis oferirem als assistents l’oportunitat d’observar les seves pròpies cèl·lules en detall. Els més petits de la casa, a més de participar en l’observació, tindran l’oportunitat de construir el seu propi nucli de DNA mitjançant una activitat plàstica.

L’activitat inclou una visita a càrrec de Pep Vidal, comissari de l’exposició A=A, B=B de la Fundació Antoni Tàpies. Activitat a càrrec de l’Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC).

Organitzadors