La Fundació Antoni Tàpies tancarà temporalment durant el dia 25 d’abril de 2024, a partir de les 17.00 h. Perdoneu les molèsties.

Sobre Tàpies. Guia per visitar la Fundació Antoni Tàpies en família

Aquest estiu us oferim una guia per a famílies perquè pugueu fer una visita al museu de manera autònoma amb l’ajuda d’un seguit de jocs i activitats d’observació. La trobareu a la venda a la nostra llibreria.

Si, a més, preferiu disposar de les indicacions d’una educadora amb qui poder compartir dubtes i reflexions durant la vostra visita, la trobareu al museu cada dijous de juliol de les 17.00 a les 19.00 h. No cal reserva prèvia.

I, durant tot l’agost, visitar la Fundació Antoni Tàpies en família té premi: us obsequiarem a cada família amb un exemplar de la guia!

Condicions de la promoció:
Entrega d’un exemplar de “Sobre Tàpies” gratuït a les famílies que ens visitin durant el mes d’agost. Promoció limitada a un exemplar per família dins de les dates establertes, prèvia adquisició de l’entrada al museu, fins a esgotar existències.