La Fundació Antoni Tàpies tancarà temporalment per canvi d’exposicions del 24 de juny al 19 de juliol de 2024. Gràcies per la vostra comprensió.

Llibreria

Presentació del programa d’activitats educatives del curs 2023-2024. Especial Any Tàpies

Durant el curs vinent la Fundació Antoni Tàpies celebrarà el centenari del naixement de l’artista Antoni Tàpies. Per aquest motiu, us convidem a la presentació del programa d’activitats per a públic escolar per al curs 2023-2024 a càrrec del Departament d’Educació i Programes Públics del museu.

La presentació inclourà les activitats que es desenvoluparan al museu, i altres accions que es portaran a terme als centres educatius.

La descripció de les diferents propostes educatives anirà seguida d’una visita a l’exposició Tàpies. Fustes, papers, cartons i collages, i un berenar festiu a la terrassa per anar escalfant motors per la celebració!