AVÍS: Els dies 23, 24 i 25 de febrer de 2024 la Fundació Antoni Tàpies tancarà temporalment. Perdoneu les molèsties.

Llibreria

Presentació del programa d’activitats educatives del curs 2023-2024. Especial Any Tàpies

Durant el curs vinent la Fundació Antoni Tàpies celebrarà el centenari del naixement de l’artista Antoni Tàpies. Per aquest motiu, us convidem a la presentació del programa d’activitats per a públic escolar per al curs 2023-2024 a càrrec del Departament d’Educació i Programes Públics del museu.

La presentació inclourà les activitats que es desenvoluparan al museu, i altres accions que es portaran a terme als centres educatius.

La descripció de les diferents propostes educatives anirà seguida d’una visita a l’exposició Tàpies. Fustes, papers, cartons i collages, i un berenar festiu a la terrassa per anar escalfant motors per la celebració!