Parla, parla

Parla, parla (1992), és una obra d’Antoni Tàpies que dóna nom a un cicle de visites comentades a l’exposició en curs. Cada autor compartirà amb els participants el seu relat de l’exposició, que dependrà de les seves impressions i experiències, o bé de la seva trajectòria professional.

Calendari:

Dimarts 11 de febrer del 2020: Antoni Tàpies. Teatre, visita comentada a càrrec de Xavier Albertí, músic, compositor, director d’escena i actual director artístic del Teatre Nacional de Catalunya.

Atención: esta actividad se pospone: divendres 6 de març del 2020: Antoni Tàpies. Teatre, visita comentada a càrrec de Glòria Bordons, vicepresidenta d’estudis de la Fundació Joan Brossa.

Atención: esta actividad se pospone: dijous 19 de març del 2020:  Antoni Tàpies. L’àcid és el meu ganivet, visita comentada a càrrec de Joan Roma, impressor.

Dijous 2 d’abril del 2020: Antoni Tàpies. Teatre, a càrrec de Núria Homs, conservadora de la Fundació i comissària de l’exposició.

Dijous 7 de maig del 2020: visita comentada a  Antoni Tàpies. L’àcid és el meu ganivet, a càrrec d’Eva Figueras, catedràtica de Belles Arts de la Universitat de Barcelona i artista.

Atenció: la Fundació Antoni Tàpies está tancada temporalment. Més informació / Programació #JoEmQuedoaCasa