Paraules x Tàpies. Taller a càrrec del poeta Antoni Clapés

Antoni Tàpies, a més de ser un dels artistes plàstics més importants del nostre temps, també va escriure memòries i assaigs. Al llarg de la seva vida va col·laborar amb una gran quantitat de poetes, d’aquí i de fora, d’ara i d’abans.

Eren poetes amb qui confluïa en una mateixa mirada sobre el món i en una manera equivalent de dir aquest món: els poetes ho deien amb paraules, ell ho deia a través de la plàstica −i sovint feia servir lletres, mots o números que per ell eren simbòlics−.

En aquest taller, el poeta Antoni Clapés dialoga amb l’obra d’Antoni Tàpies a través de jocs basats en la paraula i en la creació de haikus.

Aquest taller va ser concebut en el marc del projecte Cos paraula objecte x Tàpies, ideat i desenvolupat per l’Associació A Bao Qu amb la Fundació Antoni Tàpies.

· Nivell d’edat: Secundària, Batxillerat i adults.
· Durada: 1 h i 30 min.
· Idioma: català.
· Lloc: centre educatiu o Fundació.
· Preu: 300 € per grup/classe.

Taller a càrrec d’Antoni Clapés.

Més informació i reserves: anytapies@ftapies.com

Antoni Tàpies, 1988. Fotografia de Franziska Merssner-Rast. © Franziska Merssner-Rast, 2023.