La Fundació Antoni Tàpies tancarà temporalment el dia 8 de maig de 2024, a partir de les 16.30 h. Disculpeu les molèsties.

Novel·la. Una aproximació pràctica al llibre d’artista a càrrec d’Antònia del Río

En aquest taller, l’artista Antònia del Río estableix, en primer lloc, un diàleg amb l’obra Novel·la, un llibre d’artista amb una selecció de documents i textos de Joan Brossa i litografies d’Antoni Tàpies. A continuació, proposa als participants la creació d’una publicació elaborada amb documents personals que cadascú haurà portat per a l’ocasió.

· Espai necessari: en funció del nombre d’assistents.
· Requisits tècnics: l’artista enviarà la llista de materials necessaris per al taller.
· Durada: 3 h.
· Idioma: català i castellà.
· Lloc: aquesta activitat es pot realitzar fora de la Fundació Antoni Tàpies.
· Preu: 300 € per grup.
· Aquesta activitat s’ofereix per a grups d’un màxim de vint-i-cinc persones.

Més informació i reserva a: anytapies@ftapies.com

[Imatge: © Antònia del Río. Els continguts imprescindibles, 2015-2017. Fotografia: © Antònia del Río. ]