La Fundació Antoni Tàpies tancarà temporalment durant el dia 25 d’abril de 2024, a partir de les 17.00 h. Perdoneu les molèsties.

“Novel·la”. Club de lectura (Oct. – Nov. 2023)

En el marc de l’exposició en curs Roman Ondak. Infinitum, us proposem un club de lectura amb la col·laboració de les llibreries Finestres, La Central i La Impossible. En aquesta ocasió, la selecció dels llibres estarà relacionada amb temàtiques presents a l’exposició, com ara la reflexió al voltant de la vida quotidiana sota un règim autocràtic, o amb lectures que han tingut un impacte en la formació intel·lectual de l’artista eslovac.

[*Novel·la (1965) és un llibre d’artista amb una selecció de documents i textos de Joan Brossa i litografies d’Antoni Tàpies.]

Lectures:

· Libre. El desafío de crecer en el fin de la historia (Anagrama), de Lea Ypi, amb Miquel Àngel Riera de la llibreria La Central. Dimarts 3 d’octubre del 2023, a les 18.30 h, a la Fundació Antoni Tàpies.

· El soroll del temps, de Julian Barnes (Angle Editorial), amb Olga Federico i Mireia Perelló de la llibreria La Impossible. Dimarts 24 d’octubre del 2023, a les 18.30 h, a la Fundació Antoni Tàpies.

· Hambre, de Knut Hamsun (Ediciones de la Torre), amb Àurea Juan Perelló de la llibreria Finestres. Dimarts 14 de novembre 2023, a les 18.30 h, a la llibreria Finestres.