“La imaginació dels alumnes (LIDA)”. Un projecte de Regina Giménez amb l’alumnat de Primària de l’Institut Escola Eixample

Us presentem l’exposició La imaginació dels alumnes (LIDA), que ha estat concebuda en el marc del projecte “Espai C” per l’artista Regina Giménez i l’alumnat de Primària de l’Institut Escola Eixample.

Uns plafons de cartó situats a l’”Espai C” del curs anterior van ser el detonant de la proposta de Regina Giménez als nens i nenes que participen en l’edició del projecte d’enguany. Els plafons van evocar a l’artista el joc dissenyat per Charles i Ray Eames, House of Cards (Casa de targetes). A partir d’aquesta idea, durant diversos mesos, els alumnes han intervingut unes grans cartes de cartó i les han utilitzat com a peces d’un joc de construcció. L’exposició, muntada pels mateixos alumnes, mostrarà aquestes construccions efímeres.