La Fundació Antoni Tàpies tancarà temporalment durant el dia 25 d’abril de 2024, a partir de les 17.00 h. Perdoneu les molèsties.

Concert en el marc del festival Barcelona Obertura Ciutat de Clàssica

Amb l’objectiu de difondre la música clàssica a Barcelona, el projecte Barcelona Obertura celebra la quarta edició del festival de música clàssica organitzat per les tres principals institucions musicals de la ciutat: Gran Teatre de Liceu, Palau de la Música Catalana i l’Auditori.

La secció Ciutat de Clàssica, representada per talents locals seleccionats pels directors artístics de les tres institucions, ofereix concerts gratuïts oberts als residents i visitants de Barcelona en espais emblemàtics de la ciutat.

La Fundació Antoni Tàpies acollirà un concert del Quartet Atenea, que interpretarà obres de Jordi Cervelló, Antoni Ros-Marbà i Claude Debussy.