La Fundació Antoni Tàpies tancarà temporalment el dia 8 de maig de 2024, a partir de les 16.30 h. Disculpeu les molèsties.

Presentació del llibre Tàpies. Biografia d’un compromís

Presentació del llibre Tàpies. Biografia d’un compromís, editat per Grup Enciclopèdia amb la col·laboració de la Fundació Antoni Tàpies. L’acte anirà a càrrec de Xavier Antich, president de la Fundació Antoni Tàpies, Joan Abellà, director general del Grup Enciclopèdia, Daniel Giralt-Miracle, historiador i crític d’art, Núria Homs, conservadora de la Fundació Antoni Tàpies, i Antoni Llena, artista, amb la participació com a moderadora de la periodista Carolina Rosich.

La presentació es complementarà amb una intervenció poètica inspirada en l’obra d’Antoni Tàpies a càrrec de la poeta Blanca Llum Vidal, acompanyada de Niño, i d’una copa de cava.