La Fundació Antoni Tàpies tancarà temporalment durant el dia 25 d’abril de 2024, a partir de les 17.00 h. Perdoneu les molèsties.

B=B amb Zaira Amilburu, Emma Bertrán, Aldrià Calm, Francesc Puchal i Pep Vidal

B = B és un espai a mig camí entre el laboratori forense, el microscopi, el telescopi, la pissarra acadèmica i una espècie de paradís per a les fórmules i les equacions en el qual es desenvolupen casos d’estudi. Aquestes indagacions seran dutes a terme per quatre estudiants de física de la Universitat Autònoma de Barcelona, —Zaira Amilburu, Emma Bertrán, Adrià Calm i Francesc Puchal—, i es mostraran com si fossin una llibreta de laboratori expandida, en la qual es podrà consultar des d’una fracció d’informació fins a una altra i visualitzar una petita i a la vegada global anàlisi científica de cadascuna d’aquestes peces.

Per tal de compartir amb el públic aquest espai, es preveuen dues activacions. En aquesta ocasió es comptarà amb la presència de Pep Vidal i de Zaira Amilburu, Emma Bertrán, Aldrià Calm i Francesc Puchal, els quals han fet possible la totalitat de les peces de “B = B” que s’exhibeixen actualment a la Fundació Antoni Tàpies.

[Crèdit imatge: “B = B” realitzat per Zaira Amilburu a partir de l’obra d’Irene Solà.]

Organitzadors