Diumenge 17 de maig de 2009 11 h

espai públic

Antoni Tàpies i l’esfera pública. Itinerari

Amb motiu del Dia Internacional dels Museus, la Fundació Antoni Tàpies us convida a participar en un itinerari guiat per les escultures d’Antoni Tàpies en l’esfera pública.

El diumenge 17 de maig podeu participar en un itinerari guiat en bicicleta i conèixer l’obra pública d’Antoni Tàpies ubicada en diferents espais de la ciutat de Barcelona. El recorregut s’iniciarà a la Fundació Antoni Tàpies amb l’escultura Núvol i cadira (1990), continuarà cap al monument Homenatge a Picasso (1981) i finalitzarà a la Sala de reflexió (1996) de la Universitat Pompeu Fabra.

Antoni Tàpies i l’esfera pública. Itinerari
Diumenge 17 de maig de 2009, de les 11.00 h a les 13.00 h.
Itinerari guiat en bicicleta.
Sortida des de la Fundació Antoni Tàpies.
Inscripció obligatòria. Activitat gratuïta enviant un correu electrònic a inscripcions@ftapies.com o trucant al telèfon 934 870 315.
Places limitades.

Aquest projecte és possible gràcies a la col·laboració de la Universitat Pompeu Fabra.