Dissabte 9 de maig, 12 h

Petita història d’Antoni Tàpies. Presentació del llibre amb Pilarín Bayés

Biblioteca Xavier Benguerel (Avinguda del Bogatell, 17)

El proper dissabte 9 de maig tindrà lloc a la Biblioteca Xavier Benguerel una presentació del conte Petita història d’Antoni Tàpies. La Fundació ha convidat a participar-hi a Pilarín Bayés, il·lustradora del llibre, que dibuixarà davant del públic els episodis més significatius de la narració.

Petita història d’Antoni Tàpies va ser publicat a finals de 2007 per la Fundació Antoni Tàpies, en col·laboració amb Editorial Mediterrània, és un conte infantil amb text d’Antoni Tàpies i dibuixos de Pilarín Bayés que ofereix un repàs il·lustrat de la vida i l’obra de l’artista des de 1923 fins a l’actualitat. El text del conte parteix del llibre d’Antoni Tàpies Memòria personal. Fragment per a una autobiografia, i també incorpora una refosa de fragments de l’assaig de Manuel J. Borja-Villel "La Col·lecció", contingut dins de l’opuscle Fundació Antoni Tàpies.

Lloc: Biblioteca Xavier Benguerel (Avinguda del Bogatell, 17).
Edat: públic familiar amb nens i nenes a partir de 4 anys.
Durada: 1 h.
Entrada gratuïta.

Informació i reserves: Fundació Antoni Tàpies (t) 934 870 315; Biblioteques de Barcelona (t) 933 161 000. No cal reserva prèvia.

Imatges de l’activitat

Petita histria dAntoni Tpies. Presentaci del llibre amb Pilarn Bays

Diumenge 27 de setembre a les 11 h

Participació de la Fundació Antoni Tàpies en les festes de la Mercè

Pintar en sabatilles. Aproximació a Antoni Tàpies.

Taller per a famílies.

Lloc: Passeig de les Persones (Passeig de Gràcia). Estand del Consorci de Biblioteques de Barcelona (ubicat entre els carrers Gran Via i Diputació).

Dates i horari: diumenge 27 de setembre a les 11 h

Activitat gratuïta. No cal reserva prèvia

Per a més informació:
Servei Educatiu. Rosa Eva Campo visitescomentades@ftapies.com / tel.: 934 870 315 / fax: 934 870 009

Dins el marc de les festes de la Mercè de 2009, la Fundació Antoni Tàpies organitza un taller per a famílies al Passeig de les Persones (Passeig de Gràcia), a l’estand del Consorci de Biblioteques de Barcelona (ubicat entre els carrers Gran Via i Diputació).

El taller Pintar en sabatilles. Aproximació a Antoni Tàpies, permet als nens i nenes participants apropar-se a la figura de l’artista mitjançant un relat il·lustrat amb fotografies procedents del seu àlbum familiar i d’estris i materials del seu taller. L’activitat finalitza amb la intervenció del públic en una proposta d’experimentació plàstica.