Antoni Tàpies. Objectes

En curs

14 de juny - 25 de setembre de 2017

Allan Sekula. Sísif col.lectiu

Per a la que és la primera monogràfica d’aquest artista a l’Estat espanyol, la Fundació mostra els treballs de Sekula sobre l’impacte de l’economia marítima en la incipient mundialització dels noranta, així com el nou marc moral imposat pel neoliberalisme.

Fins el 14 de gener del 2018

Antoni Tàpies. Objectes

La producció objectual de Tàpies constitueix una part important de la seva obra de maduresa. Tal com passava amb les pintures matèriques, Tàpies pretenia vincular amb els objectes la seva obra al que és real, concret i material.

Fins al 16 de setembre de 2017

Un sentiment oceànic

Workshop a càrrec de The Green Parrot i de la Fundació Antoni Tàpies. Programa d’activitats desenvolupat en el marc del Projecte Europeu 4Cs: From Conflict to Conviviality through Creativity and Culture.

Publicació

Oriol Vilanova. "Diumenge"

Amb textos de Carles Guerra, Enrique Granell, Joana Masó, Leire Vergara, Noé Soulier, Mario García Torres, Moritz Küng (coord. Rosa Lleó) i fotografies de Roberto Ruiz. Disseny d’Àlex Guifreu.

En venda a la llibreria de la Fundació Antoni Tàpies o a la botiga online del museu. Es realitzen enviaments nacionals i internacionals.

Fes-te amic/amiga de la Fundació Antoni Tàpies

Fes-te amic/amiga de la Fundació Antoni Tàpies. Dóna suport i gaudeix d’avantatges especials durant tot l’any.

Inscriu-te a partir de 25 euros a l’any.

Dilluns 29 de maig de 2017, a les 19.30 h.

Flow sèries

Conversa i àpat amb l’artista Walid Raad (Líban) i Carles Guerra, director de la Fundació Antoni Tàpies. Activitat gratuïta.

Una iniciativa de la Fundació Han Nefkens. Activitat gratuïta.

2015 – 2017

Objections

Manufactories of Caring Space-Time Creative Europe Cultura – Cooperation Project.

Sota el nom de Manufactories of Caring Space-Time, aquest projecte tracta de crear a través de la col·laboració de les tres institucions i en els seus diferents contextos, una plataforma per a la reflexió sobre el col·lectiu, el col·laboratiu i el participatiu com a noves tendències en l’art.

Zoom

El bloc Zoom és una plataforma en línia concebuda per fomentar l’intercanvi d’idees i experiències entre els diferents públics de les activitats de la Fundació.

La Montaner i Simon. Una editorial amb història

La Montaner i Simon és una de les editorials més importants de Catalunya i de l’Estat espanyol, sobretot durant la segona meitat del segle XIX i el primer terç del segle XX. Amb el cessament de la seva activitat el 1981 es perd o es dispersa gran part de la documentació i del material de l’empresa. Amb la intenció de recuperar aquest llegat, la Fundació Antoni Tàpies inicia un treball de recerca que inclou les aportacions ciutadanes de totes aquelles persones vinculades, d’una manera o altra, amb la història de l’editorial.

Comunicat

En defensa de la democràcia i del Govern de Catalunya.

A partir del 13 de setembre

Cicle de cinema: Allan Sekula

Totes les sessions són gratuïtes amb l’entrada al museu.

Dijous 21 de setembre, 18 h

Presentació del programa d’activitats per a públic escolar

Sessió informativa sobre el contingut de les activitats educatives de la Fundació.

Divendres, 22 de setembre

Cinema d’Allan Sekula i cervesa Moritz

Presentació i projecció de les pel·lícules Tsukiji, A Short Film for Laos i Gala d’Allan Sekula

Diumenge 24 i dilluns 25 de setembre

Jornades de portes obertes per La Mercè 2017

Dilluns, la Fundació ofereix visites gratuïtes a les exposicions i a l’edifici.

30 de setembre - 4 d’octubre

Mapa de la memòria del Kurdistán

Uneix-te a akaKurdistan.com en la creació del “Mapa de la memòria del Kurdistan”

Tots els dissabtes a les 17 h.

Aproximacions

Visita guiada a les exposicions Allan Sekula. Sísif col·lectiu i Antoni Tàpies. Objectes.

Dissabte 7 d’octubre, 11 h.

La Montaner i Simon. Una editorial amb història.

Visita comentada a tres edificis del genial arquitecte modernista Lluís Domènech i Montaner.

Dimecres 18 d’octubre, 18 h.

Visita comentada a l’exposició "Ramon Pichot"

Activitat exclusiva per als Amics de la Fundació.

Comunicació

Notes i dossiers de premsa, imatges i vídeos per a premsa, articles publicats als mitjans, reportatges televisius i altres recursos
Continuar →

En preparació

Programa de les properes exposicions

Properes exposicions de la Fundació Antoni Tàpies.

Lloguer d’espais

La Fundació Antoni Tàpies presenta el seu servei de lloguer d’espais. Empreses i professionals ja poden organitzar els seus esdeveniments en el marc d’un dels museus d’art contemporani més prestigiosos.
Continuar →

Llibreria-botiga