Antoni Tàpies. T de Teresa

En curs

6 de febrer – 28 d’octubre 2018

Antoni Tàpies. T de Teresa

La exposició inclou la sèrie de dibuixos Sèrie Teresa (1966) juntament amb la sèrie de litografies, litocollages i collages Cartes per a la Teresa (1974). Aquestes obres celebren un llenguatge privat, accessible només per a aquells que en van fer ús.

6 de febrer - 20 de maig del 2018

Allora & Calzadilla

A través d’una obra rica i complexa, marcada per un afany investigador, aquests artistes residents a Puerto Rico han embastat una xarxa de complicitats que explora el fet cultural, l’històric i el geopolític.

4Cs: From Conflict to Conviviality through Creativity and Culture

El projecte europeu 4Cs: From Conflict to Conviviality through Creativity and Culture busca comprendre de quina manera la formació i l’educació en l’art i la cultura poden esdevenir recursos poderosos per afrontar els conflictes contemporanis. Es tracta d’imaginar i posar en pràctica formes creatives que permetin entendre i combatre fenòmens conflictius actuals, així com de contribuir i fonamentar la participació ciutadana de manera activa en els processos de resolució.

Fes-te amic/amiga de la Fundació Antoni Tàpies

Fes-te amic/amiga de la Fundació Antoni Tàpies. Dóna suport i gaudeix d’avantatges especials durant tot l’any.

Inscriu-te a partir de 25 euros a l’any.

Zoom

El bloc Zoom és una plataforma en línia concebuda per fomentar l’intercanvi d’idees i experiències entre els diferents públics de les activitats de la Fundació.

La Montaner i Simon. Una editorial amb història

La Montaner i Simon és una de les editorials més importants de Catalunya i de l’Estat espanyol, sobretot durant la segona meitat del segle XIX i el primer terç del segle XX. Amb el cessament de la seva activitat el 1981 es perd o es dispersa gran part de la documentació i del material de l’empresa. Amb la intenció de recuperar aquest llegat, la Fundació Antoni Tàpies inicia un treball de recerca que inclou les aportacions ciutadanes de totes aquelles persones vinculades, d’una manera o altra, amb la història de l’editorial.

21-23 d’abril

La Fundació Antoni Tàpies participa en Arts Libris 2018

La Llibreria del museu participa a la fira amb un estand on es podran adquirir les novetats editorials de la Fundació Antoni Tàpies. Els visitants d’Arts Libris tindran un 10% de descompte en les seves compres.

21 i 22 d’abril de 2018

Sant Jordi 2018

Descomptes a la Llibreria de la Fundació Antoni Tàpies durant el cap de setmana. Dissabte 21, durant tot el dia, i diumenge 22, al matí. El dia de Sant Jordi, el museu romandrà tancat.

Dissabtes 21 d’abril i 12 de maig, 11h.

La Montaner i Simon. Una editorial amb història.

Visita comentada a tres edificis del genial arquitecte modernista Lluís Domènech i Montaner.

27 d’abril del 2018, a les 19h.

Presentació del projecte artístic -’--- —’- i de la publicació "The Spiral Forest"

A càrrec de Daniel Steegmann Mangrané. Comissariat per The Green Parrot.

Dijous, divendres, dissabtes i diumenges

Allora & Calzadilla. Performances

Horaris de les performances de l’exposició.

Divendres 20 d’abril, 18h.

Per què deixem de dibuixar?

Conferència a càrrec de Miguel Castro

25 i 26 d’abril, 18 h

Tosquelles. La institució curada. Textos, imatges i testimonis

Seminari amb Martine Deyres, Sophie Legrain, Joana Massó, Jean-Claude Polack, Alejandra Riera, Camille Robcis.

Febrer - maig 2018

Hipervincle. Laboratori de mediacions

Curs de formació i programa de pràctiques extracurriculars

Tots els dissabtes.

Aproximacions

Visita guiada a les exposicions Allora & Calzadilla i Antoni Tàpies. T de Teresa.

Comunicació

Notes i dossiers de premsa, imatges i vídeos per a premsa, articles publicats als mitjans, reportatges televisius i altres recursos
Continuar →

En preparació

Programa de les properes exposicions

Properes exposicions de la Fundació Antoni Tàpies.

Lloguer d’espais

La Fundació Antoni Tàpies presenta el seu servei de lloguer d’espais. Empreses i professionals ja poden organitzar els seus esdeveniments en el marc d’un dels museus d’art contemporani més prestigiosos.
Continuar →

Llibreria-botiga