En curs

4Cs: From Conflict to Conviviality through Creativity and Culture

El projecte europeu 4Cs: From Conflict to Conviviality through Creativity and Culture busca comprendre de quina manera la formació i l’educació en l’art i la cultura poden esdevenir recursos poderosos per afrontar els conflictes contemporanis. Es tracta d’imaginar i posar en pràctica formes creatives que permetin entendre i combatre fenòmens conflictius actuals, així com de contribuir i fonamentar la participació ciutadana de manera activa en els processos de resolució.

Fes-te amic/amiga de la Fundació Antoni Tàpies

Fes-te amic/amiga de la Fundació Antoni Tàpies. Dóna suport i gaudeix d’avantatges especials durant tot l’any.

Inscriu-te a partir de 25 euros a l’any.

Zoom

El bloc Zoom és una plataforma en línia concebuda per fomentar l’intercanvi d’idees i experiències entre els diferents públics de les activitats de la Fundació.

La Montaner i Simon. Una editorial amb història

La Montaner i Simon és una de les editorials més importants de Catalunya i de l’Estat espanyol, sobretot durant la segona meitat del segle XIX i el primer terç del segle XX. Amb el cessament de la seva activitat el 1981 es perd o es dispersa gran part de la documentació i del material de l’empresa. Amb la intenció de recuperar aquest llegat, la Fundació Antoni Tàpies inicia un treball de recerca que inclou les aportacions ciutadanes de totes aquelles persones vinculades, d’una manera o altra, amb la història de l’editorial.

Atenció

La Fundació Antoni Tàpies romandrà tancada des del dilluns 15 de gener fins al dissabte 3 de febrer de 2018 (ambdós inclosos), amb motiu de les tasques de muntatge de les properes exposicions.

30 gener – 20 març

La Penya Tosquelles

Club de lectura a càrrec de Gabriela Berti

Comunicació

Notes i dossiers de premsa, imatges i vídeos per a premsa, articles publicats als mitjans, reportatges televisius i altres recursos
Continuar →

En preparació

Programa de les properes exposicions

Properes exposicions de la Fundació Antoni Tàpies.

Lloguer d’espais

La Fundació Antoni Tàpies presenta el seu servei de lloguer d’espais. Empreses i professionals ja poden organitzar els seus esdeveniments en el marc d’un dels museus d’art contemporani més prestigiosos.
Continuar →

Llibreria-botiga