Dissabtes 7 i 14 de gener de 2017, a les 17h.

Aproximacions

Visita comentada a les exposicions Antoni Tàpies. Col·lecció, 1966-1976 i presentació de l’exposició 1989. Després de les Converses d’Alger. Deliri i treva.

Calendari: Dissabtes 7 i 14 de gener de 2017, a les 17.00 h

Duradan: 1 h i 15 min.

Idioma: Català.

Preu: La visita s’inclou el preu de l’entrada al museu. 7 € entrada general. Entrada reduïda: 5.60 €. Joves fins 16 anys i Amics de la Fundació Antoni Tàpies, gratuït. Places limitades a 25 persones.

Contingut de la visita: introducció a l’edifici + visita comentada a les exposicions en curs.

Fins al juny del 2017

I tu, què col·lecciones?

Activitat per a centres educatius. Visita dinamitzada a l’exposició "Oriol Vilanova. Diumenge".

Per què ens sentim atrets pels objectes? Com sorgeix el desig de col·leccionar? Què en fem de les coses que atresorem? Què converteix un objecte corrent en una obra d’art? Aquesta i moltes altres reflexions ens portaran a conèixer el procés creatiu de l’artista Oriol Vilanova.

Nivell d’edat: tots els nivells.
Durada: 1 h 30 m.
Preu: 75 euros per grup / classe.
Calendari: del 19 de febrer al juny 2017.

Diumenge 14 de maig del 2017, a les 12 h.

I tu, què col·lecciones?

Activitat per a famílies. Visita dinamitzada a l’exposició "Oriol Vilanova. Diumenge" per a nens i nenes amb acompanyants.

Per què ens sentim atrets pels objectes? Com sorgeix el desig de col·leccionar? Què fem amb les coses que atresorem? Què converteix un objecte corrent en una obra d’art? Aquesta i moltes altres reflexions ens portaran a conèixer el procés creatiu de l’artista Oriol Vilanova.

Edat: nens i nenes de 6 a 12 anys amb els seus acompanyants.
Durada: 1 h 30 m.
Preu: 4 euros per persona.
Reserva: Cal reservar plaça (932.075.862 / reserves@ftapies.com)
Calendari: Diumenges 2 d’abril i 14 de maig de 2017, a les 12.00 h.