Dimecres 24 de setembre de 2014

Jornada de portes obertes i visites comentades amb motiu de La Mercè 2014

Jornada de portes obertes a la Fundació Antoni Tàpies

La Fundació Antoni Tàpies celebrarà una jornada de portes obertes el dimecres 24 de setembre de 2014 de les 10.00 a les 19.00h amb motiu de la festivitat de La Mercè 2014, patrona de Barcelona. L’entrada per tant, serà lliure i es podran visitar les exposicions Kerry James Marshall. Pintura i altres coses i Antoni Tàpies. Col·lecció, # 8.

Visites comentades gratuïtes per La Mercè 2014

En el marc de La Mercè 2014, s’oferiran dues visites comentades gratuïtes a l’exposició Antoni Tàpies. Col·lecció, # 8 a la Fundació Antoni Tàpies, a les 17.00 i a les 18.00 h.

La Fundació presenta una selecció renovada d’obres d’Antoni Tàpies pertanyents al fons de la Col·lecció. La mostra, que en aquesta ocasió es concentra a l’Espai A, inclou diferents moments creatius de l’artista des de la dècada de 1940 fins a l’actualitat, i il·lustra l’evolució de tipologies, tècniques i materials emprats per Tàpies.

Durada: 1 h Preu: gratuït. Places limitades. No es fa reserva prèvia. Inscripcions per ordre d’arribada.

Promoció a la Botiga-Llibreria de la Fundació Antoni Tàpies per La Mercè 2014

Amb motiu de la festivitat de La Mercè, patrona de Barcelona, els visitants a la jornada de portes obertes del proper 24 de setembre del 2014, podran gaudir de descomptes especials i una promoció d’una selecció de llibres d’art, amb preus que oscil·laran entre els 3 i els 6 euros si s’acosten a la Botiga-Llibreria de la Fundació Antoni Tàpies, oberta durant el mateix horari del museu.

La promoció és vàlida només per als llibres seleccionats i fins a finals d’existències. Aquesta promoció es realitza exclusivament amb motiu de la Mercè 2014. El catàleg de la Botiga-Llibreria de la Fundació Antoni Tàpies és consultable online.