Zoom

El bloc Zoom és una plataforma en línia concebuda per fomentar l’intercanvi d’idees i experiències entre els diferents públics de les activitats de la Fundació.

Zoom és un bloc pensat per intercanviar i compartir les impressions i reflexions que ha generat la vostra visita a la Fundació; un lloc on podeu donar la vostra opinió sobre les activitats en què heu participat, i un espai on fer visibles els vostres suggeriments i recomenacions. Si pertanyeu a un centre educatiu, a Zoom també podeu mostrar els vostres projectes al voltant de la figura d’Antoni Tàpies o d’altres artistes vinculats a la Fundació.

El nom d’aquest blog prové de Zoom (1946), una obra primerenca d’Antoni Tàpies que forma part de la Col·lecció de la Fundació. Es tracta d’una obra molt significativa que, tant per la iconografia com per les seves qualitats matèriques, representa un precedent de la seva obra posterior. Aquest cap del revés, que sembla un sol que tot ho il·lumina, mira el món des de lluny. Poder-se apropar a les coses o prendre’n distància, intentar buscar punts de vista diferents, ens permet obtenir coneixements nous. Us animem, doncs, a fer un zoom a la Fundació Antoni Tàpies a través del nostre bloc!

Envieu-nos els vostres comentaris i/o imatges a l’adreça xarxes@ftapies.com. Indiqueu-nos el vostre nom i l’activitat en què heu participat. Si sou docents o alumnes, afegiu, a més, el curs i el nom del centre educatiu al qual pertanyeu.