Dijous 16 novembre, 19.30 h

Presentació del llibre It Would Never Be Quite the Same Again, de Xavier Ribas

Aquesta edició, que converteix en llibre una coneguda sèrie de fotografies de Xavier Ribas, ha estat produïda per la Fundació Antoni Tàpies. Presentació a càrrec de l’autor, Xavier Ribas. Amb Rosa Lleó, comissària, i Carles Guerra, director de la Fundació Antoni Tàpies.

Xavier Ribas (1960) és fotògraf i professor de la Universitat de Brighton i de la Universitat Politècnica de València. Va estudiar Antropologia Social a la Universitat de Barcelona i Fotografia Documental a la Newport School of Art and Design. El seu treball fotogràfic investiga llocs i històries controvertides, i les geografies de l’abandonament. Els seus treballs recents prenen forma d’extensa xarxa fotogràfica, que sovint inclou textos, material d’arxiu i imatges en moviment com a formes múltiples i compostes d’examinar els assentaments temporals, els llocs de desenvolupament corporatiu i d’exclusió, els territoris fronterers i les geografies d’extracció.

L’edició limitada estarà a la venda a la llibreria del museu. Descompte per als Amics Individuals i Col·laboradors, i obsequi per als Amics Protectors i Patrocinadors.

Autor: Xavier Ribas. | Durada: 1 h. | Calendari: dijous 16 de novembre del 2017, a les 19.30 h. | Preu: gratuït.