Divendres, 22 de setembre

Cinema d’Allan Sekula i cervesa Moritz

Presentació i projecció de les pel·lícules Tsukiji, A Short Film for Laos i Gala d’Allan Sekula

Sessió especial amb motiu de La Mercè 2017 que comptarà amb una presentació de les pel·lícules Tsukiji, A Short Film for Laos i Gala d’Allan Sekula, a càrrec de Carles Guerra, co-comissari de l’exposició ’Allan sekula. Sísif col·lectiu’ i director de la Fundació Antoni Tàpies. Després de les projeccions s’oferirà una cervesa Moritz a la terrassa.

Tsukiji , 2001 Atenció: Canvi de dia i hora

Tsukiji és, en paraules del seu director, una "simfonia urbana" dedicada al mercat de peix més gran del món i un dels últims espais proletaris que queden a Tòquio.

Autor: Allan Sekula. | Durada: 43 min. | Calendari: dimecres 22 de setembre del 2017, a les 17 h. | Lloc: a la Fundació Antoni Tàpies| Preu: gratuït amb l’entrada al museu. | Activitat en marc de l’exposició Allan Sekula. Sísif col·lectiu de la Fundació Antoni Tàpies.

A Short Film for Laos , 2006-2007 y Gala , 2005 (sesión doble), 2013

Autor: Allan Sekula. | Duración: 43 min. (A Shrot Film for Laos) y 24 min. (Gala) | Calendario: viernes 22 de septiembre del 2017, a las 18.00 h. | Lugar: en la Fundació Antoni Tàpies. | Precio: gratuito con la entrada al museo. | Actividad en colaboración con Moritz.