Dimarts 16 i dimecres 17 de maig de 2017, a les 19 h.

El barber d’en Brossa

Obra de Teatre en col·laboració amb el Teatre Nacional de Catalunya i la Fundació Joan Brossa. En el marc del cicle Epicentre Brossa.

El barber d’en Brossa.

Diàleg desimbolt entre Josep Vilaseca, barber de Joan Brossa, i Carles Guerra, director de la Fundació Antoni Tàpies, mentre dura un tall de cabell.

Intèrpret: Josep Vilaseca. | Lloc: TNC – Magatzem. | Calendari: dimarts 16 i dimecres 17 del maig de 2017. | Horari: 19.00 h. | Preu: 10 € (15 € amb passi al museu i a totes les activitats). Amics de la Fundació i Abonats del Teatre Nacional de Catalunya, gratuït. | Aforament limitat. Inscripció prèvia: activitats@ftapies.com | Activitat amb la col·laboració del Teatre Nacional de Catalunya.

Adéu i H, sessió doble.

Dues obres parateatrals al voltant de la ruïna: Adéu, sobre la ruïna del museu i H, sobre la ruïna del llenguatge.

Adéu, 2012

Text: Oriol Vilanova. | Direcció: Xavier Albertí. | Intèrprets: Nora Navas (veu en off) i Luara Herrera. | Durada: 30 minuts (aprox.).

H, 2017

Text: Oriol Vilanova. | Direcció: Xavier Albertí. | Intèrprets: estudiants de l’Institut del Teatre: Anna Bertran, Alejandro Bordanove, Francesc Cuellar, Joan Marmaneu, Anna Maruny, Eduard Mauri, Clara de Ramon, Paula Sunyer i Roger Vilà.| Durada: 20 min. (aprox.).

Calendari: dijous 18 i divendres 19 de maig de 2017. | Horari: 19.00 h. | Preu: 10 € (15 € passi al museu i a totes les activitats). | Amics de la Fundació i Abonats del Teatre Nacional de Catalunya, gratuït. | Aforament limitat. Inscripció prèvia: activitats@ftapies.com. | Activitat amb la col·laboració del Teatre Nacional de Catalunya i l’Institut del Teatre.

Notes de Joan Brossa.

L’exposició Antoni Tàpies. Objectes inclou una sèrie de vuit notes manuscrites de Joan Brossa adreçades a la seva companya, Pepa Llopis. Són encàrrecs, notificacions i recordatoris escrits en trossets de paper que pertanyen a l’àmbit domèstic, i que estan repartits en l’espai expositiu.

Exposició: Antoni Tàpies. Objectes. | Lloc: Fundació Antoni Tàpies. | Calendari: fins al 25 de setembre del 2017. | Horari: de dimarts a diumenge, de les 10.00 a les 19.00 h. | Preu: 7 €. Estudiants i majors de 65 anys: 5,60 €. Aturats amb acreditació i Amics de la Fundació, gratuït.