Dissabte 17 de setembre, a les 10.00h.

Segni Mossi. Taller creatiu per a famílies

Qui ha dit que s’ha de dibuixar assegut? Pots dibuixar amb tot el cos: córrer, saltar, riure. Pots dibuixar sense mirar, dibuixar amb el cos de l’altre, dibuixar amb la veu, per així dibuixar en l’aire. Pots perdre’t en l’espai i pots reproduir un signe gràfic tot i romandre immòbil.

Segni mossi és un projecte de recerca creat per Alessandro Luma (artista visual) i Simona Lobefaro (coreògrafa), al voltant de la relació entre la dansa —com a projecció en l’espai i emergència de la part emocional— i el dibuix —com a extensió del cos i l’acció i com a rastre de l’essència de les experiències—. En aquest cas, Segni mossi ofereix un taller que permetrà als nens i nenes aproximar­se sensorialment al dibuix i a la dansa. La proposta estimularà la col·laboració entre els participants i ajudarà a superar les pors i les convencions relacionades amb la suposada incompetència pel dibuix, estimulant la creativitat i el sentit crític.

+ info: http://www.segnimossi.net/en/

Calendari: dissabte 17 de setembre, a les 10.00h. | Grup d’edat: nenes i nens de 6 a 12 anys amb els seus acompanyants. | Duració: 2 h | Preu: 10€ per persona. Es necessària reserva prèvia (inscripcions@ftapies.com). Places limitades.

Simona Lobefaro

Simona Lobefaro ha rebut una formació multidisciplinària que té com a eix la dansa contemporània, la dansa de recerca i la performance. És coreògrafa del projecte de dansa de recerca MaddAI. Forma part de la companyia de dansa de recerca Sistemi Dinamici Altamente Inestabili d’Alessandra i Antonella Sini. Condueix tallers de dansa per a infants, per a públic familiar i per a adults. Col·labora amb l’associació MUS­E Italia Onlus de Roma.

Alessandro Luma

Alessandro Lumare és artista, autor de llibres il·lustrats infantils i formador artístic. Té experiència en el camp de la videocreació i la dansa. www.alessandrolumare.blogspot.it