Dissabtes 30 de gener, 13 i 27 de febrer, 12 i 19 de març, 2 i 16 d’abril i 7 de maig de 2016, 16.30 h

L’art d’inventar contes

A càrrec de Contes de Mantega de Llet de Vaca Suïssa. En aquest taller, els infants són creadors d’històries en què es narren a si mateixos, narren els seus somnis i desitjos i també com veuen el món.

Inventen un conte (els personatges, els objectes màgics, els vehicles i els mons on passen les històries) i treballaran amb materials diferents a cada sessió, bo i inspirant-se en l’univers màgic d’Antoni Tàpies.

Grup d’edat: nens i nenes de 5 a 9 anys. Els infants es queden a càrrec de la persona responsable de l’activitat. Al final de la sessió, els adults poden assistir de públic a escoltar les històries. El preu de l’activitat inclou una visita lliure al museu fins a un màxim de dues persones per infant.

Calendari: dissabtes 30 de gener, 13 i 27 de febrer, 12 i 19 de març, 2 i 16 d’abril i 7 de maig de 2016, a les 16.30 h (cada sessió té un contingut diferent). | Durada: 2 h i 15 min. | Preu: 16 € per infant i sessió. Per garantir la qualitat del taller les places seran limitades. Es recomana fer reserva prèvia (932 075 862 /reserves@ftapies.com).

Sandra Gómez Rey és guionista, escriptora i formadora. Especialitzada en continguts infantils i juvenils, ha fundat Contes de Mantega de Llet de Vaca Suïssa, un projecte docent pel foment de l’expressió artística i emocional a través de l’escriptura i la fantasia.