Dissabte 17 de juny, a les 11 h.

La Montaner i Simon. Una editorial amb història.

Itinerari

Visita comentada a tres edificis del genial arquitecte modernista Lluís Domènech i Montaner. Imprescindible realitzar les inscripcions abans del 28 d’abril de 2017.

Visita comentada que té com a objectiu donar a conèixer la història de l’antiga editorial Montaner i Simon, obra de l’arquitecte modernista Lluís Domènech i Montaner, a través d’una visita a la Fundació Antoni Tàpies, antiga seu de l’editorial, i a dos edificis del mateix arquitecte que hi estan estretament lligats: el palau Montaner, ara seu de la delegació del govern de l’Estat espanyol a Catalunya, i la Casa Thomas, avui botiga de mobiliari de disseny Cubiñá.

Calendari: dissabtes 17 de juny, 7 d’octubre, 4 de novembre i 2 de desembre de 2017, a les 11.00 h.
Lloc de trobada: Fundació Antoni Tàpies
Durada: 2 h.
Idioma: català.
Preu: 7 €. Joves fins a 16 anys i Amics de la Fundació Antoni Tàpies, gratuït.
Informació i reserves: Imprescindible realitzar les inscripcions per a la visita. Places limitades. Reserva prèvia, amb 10 dies d’anterioritat a la data de l’itinerari (932 075 862 / reserves@ftapies.com).