Divendres 17, 24 i 31 de gener i 7 de febrer de 2014, 16 h

Tàpies i Brossa. La poètica del paper

Taller creatiu

Taller de quatre sessions mitjançant el qual els participants podran experimentar diferents procediments per crear, de manera individual o col·lectiva, un Llibre-Art. La proposta, que parteix de les obres que van fer conjuntament Antoni Tàpies i Joan Brossa, permetrà també aprofundir en la relació personal i professional que va existir entre ambdós creadors.

Professorat: Glòria Bordons, directora de la Fundació Joan Brossa, i Neda Bonini, Manuela Candini, Eva Figueras i Montse Ginesta, artistes plàstiques del col·lectiu Poètica Còdex.
Calendari: divendres 17, 24 i 31 de gener i 7 de febrer de 2014, de 16 a 20 h.
Preu: 120 €. Amics de la Fundació Antoni Tàpies i de la Fundació Joan Brossa, 5% de descompte.
Lloc de realització: Fundació Antoni Tàpies c/ Aragó, 255. 08007 Barcelona.
Informació i reserves: Cal fer reserva prèvia trucant al 932 075 862 o enviant un correu electrònic a reserves@ftapies.com. Inscripcions fins el 7 de gener de 2014.

No cal tenir una formació artística prèvia per participar en l’activitat.

Galeria d’imatges dels treballs elaborats pels alumnes durant el curs.