Divendres 6 de juliol, 18 h

18 fotografies i 18 històries

Tercera parada de Performance in Resistance d’Isidoro Valcárcel Medina

18 fotografies i 18 històries és un projecte de Bulegoa z/b, realitzat en col·laboració amb If I Can’t Dance I Don’t Want To Be Part Of Your Revolution, d’Amsterdam, que presenta i acompanya Performance in Resistance d’Isidoro Valcárcel Medina a través de 18 relats en un viatge per 6 ciutats. La Fundació Antoni Tàpies participa com la tercera de les 6 parades d’aquest projecte on tres narradors, Aimar Pérez Gali, Nuria Enguita Mayo i Manuel Martínez Ribas, articularan tres històries a partir de tres de les 18 fotografies de Performance in Resistance. Durant les presentacions, Valcárcel Medina estarà disponible al telèfon per a qualsevol pregunta que el públic o els narradors vulguin fer-li.

Organitza: Bulegoa z/b, en col·laboració amb If I Can’t Dance I Don’t Want To Be Part Of Your Revolution i Fundació Antoni Tàpies.
Calendari: divendres 6 de juliol de 2012, a les 18.00 h.
Preu: gratuït.