Dissabte 14 de maig, 20 h

La petita nit

A fi que els nens i nenes també puguin participar a La Nit dels Museus, la Fundació organitza “La petita nit”, una activitat per a famílies que tindrà lloc al vespre del dissabte 14 de maig.

La proposta s’articula al voltant de la història de l’editorial Montaner i Simon, que antigament ocupava la seu de la Fundació, i del joc preferit de la néta del qui en va ser fundador, Francesc Simon. L’activitat convida als participants a realitzar un taller de composició plàstica a partir d’imatges de revistes antigues editades per l’editorial, i a descobrir els espais de l’antiga fàbrica de llibres a partir d’un joc de pistes.

Horari: 20.00 h
Durada: 1 h
Grup d’edat: nens i nenes de 6 a 12 anys i els seus acompanyants
Preu: gratuït
Places limitades a 30 persones aprox., incloent nens i nenes i adults. Inscripció a partir de les 19.30 h, segons arribada.