Allora & Calzadilla

En curs

6 de febrer – 28 d’octubre 2018

Antoni Tàpies. T de Teresa

L’exposició inclou la sèrie de dibuixos Sèrie Teresa (1966) juntament amb la sèrie de litografies, litocollages i collages Cartes per a la Teresa (1974). Aquestes obres celebren un llenguatge privat, accessible només per a aquells que en van fer ús.

6 de febrer - 20 de maig del 2018

Allora & Calzadilla

A través d’una obra rica i complexa, marcada per un afany investigador, aquests artistes residents a Puerto Rico han embastat una xarxa de complicitats que explora el fet cultural, l’històric i el geopolític.

4Cs: From Conflict to Conviviality through Creativity and Culture

El projecte europeu 4Cs: From Conflict to Conviviality through Creativity and Culture busca comprendre de quina manera la formació i l’educació en l’art i la cultura poden esdevenir recursos poderosos per afrontar els conflictes contemporanis. Es tracta d’imaginar i posar en pràctica formes creatives que permetin entendre i combatre fenòmens conflictius actuals, així com de contribuir i fonamentar la participació ciutadana de manera activa en els processos de resolució.

Fes-te amic/amiga de la Fundació Antoni Tàpies

Fes-te amic/amiga de la Fundació Antoni Tàpies. Dóna suport i gaudeix d’avantatges especials durant tot l’any.

Inscriu-te a partir de 25 euros a l’any.

Zoom

El bloc Zoom és una plataforma en línia concebuda per fomentar l’intercanvi d’idees i experiències entre els diferents públics de les activitats de la Fundació.

La Montaner i Simon. Una editorial amb història

La Montaner i Simon és una de les editorials més importants de Catalunya i de l’Estat espanyol, sobretot durant la segona meitat del segle XIX i el primer terç del segle XX. Amb el cessament de la seva activitat el 1981 es perd o es dispersa gran part de la documentació i del material de l’empresa. Amb la intenció de recuperar aquest llegat, la Fundació Antoni Tàpies inicia un treball de recerca que inclou les aportacions ciutadanes de totes aquelles persones vinculades, d’una manera o altra, amb la història de l’editorial.

18 de maig, de les 10 a les 22h

Dia Internacional dels Museus

La Fundació Antoni Tàpies ofereix una jornada gratuïta amb motiu del Dia Internacional dels Museus, a més d’activitats i una visita guiada durant la tarda-nit del mateix dia.

Dijous 10 de maig, a les 16 h.

Presentació del projecte "Inspired by Susan Meiselas"

A càrrec del professorat i de l’Alumnat de ESDAP Catalunya i ESAD Pau Gargallo amb la intervenció de Carles Guerra, director de la Fundació Antoni Tàpies.

Dissabte 19 maig, de 19h a 1h.

La Nit dels Museus 2018

La Fundació Antoni Tàpies participa a la 14a edició de La Nit dels Museus amb exposicions, performances i visites guiades.

Dissabte 12 de maig, 11h.

La Montaner i Simon. Una editorial amb història.

Visita comentada a tres edificis del genial arquitecte modernista Lluís Domènech i Montaner.

Dijous, divendres, dissabtes i diumenges

Allora & Calzadilla. Performances

Horaris de les performances de l’exposició.

Febrer - maig 2018

Hipervincle. Laboratori de mediacions

Curs de formació i programa de pràctiques extracurriculars

Diumenge 13 de maig, 12h.

La Montaner i Simón, una fàbrica de llibres

Activitat familiar sobre l’antiga Editorial Montaner i Simón. Cal inscripció prèvia.

Tots els dissabtes.

Aproximacions

Visita guiada a les exposicions Allora & Calzadilla i Antoni Tàpies. T de Teresa.

Comunicació

Notes i dossiers de premsa, imatges i vídeos per a premsa, articles publicats als mitjans, reportatges televisius i altres recursos
Continuar →

En preparació

Programa de les properes exposicions

Properes exposicions de la Fundació Antoni Tàpies.

Lloguer d’espais

La Fundació Antoni Tàpies presenta el seu servei de lloguer d’espais. Empreses i professionals ja poden organitzar els seus esdeveniments en el marc d’un dels museus d’art contemporani més prestigiosos.
Continuar →

Llibreria-botiga