Tornem a obrir els dijous! A partir de l’1 d’abril. Més informació

Botiga

Històries de la mar

Activitat amb Open Arms en el marc de l’exposició John Akomfrah. Vertigo Sea.

L’obra Vertigo Sea de l’artista John Akomfrah explora la relació de l’ésser humà amb el mar. Aquests vincles no han sigut sempre fàcils. El mar, des de temps remots, ha estat un espai on moltes persones hi han perdut la vida.

Amb motiu de l’exposició, us proposem una activitat a través de la qual reflexionarem sobre alguns dels aspectes que planteja l’obra, com ara el canvi climàtic o les migracions. En primer lloc, veurem un fragment de la pel·lícula. Seguidament, de la mà d’Ángeles Schjaer, activista d’Open Arms, realitzarem una activitat que té com a objectiu generar empatia i pensament crític a través dels testimonis de les persones que es veuen llançades al mar com a única alternativa per protegir el dret més fonamental de tots, la vida.

• Facebook Fundació Antoni Tàpies
  • Twitter Fundació Antoni Tàpies