La Fundació Antoni Tàpies tancarà temporalment durant el dia 25 d’abril de 2024, a partir de les 17.00 h. Perdoneu les molèsties.

Guevara Namer: Artista en residència

En el marc de l’exposició Susan Meiselas. Mediacions, la Fundació Antoni Tàpies ha convidat l’artista síria d’origen kurd Guevara Namer a realitzar una residència. Guevara Namer és fotògrafa i realitzadora de documentals. L’objectiu de la residència és acollir una creadora en el context específic de Barcelona i la Fundació per tal de crear un diàleg entre la seva pràctica artística i la de l’exposició en curs. Guevara Namer serà una de les mediadores del taller akaKurdistan dirigit per Susan Meiselas. Així mateix realitzarà l’activitat Llegint el Kurdistan i col·laborarà amb el departament d’Educació organitzant una de les activitats de Projectes Oberts. D’altra banda la Fundació farà un passi de la seva pel·lícula Morning Fears, Night Chants, del 2012, guardonada amb el premi IDFA Amsterdam Documentary Film Festival.

La residència es desenvolupa en el marc del Projecte Europeu 4Cs: From Conflict to Conviviality through Creativity and Culture.

Patrocinadors institucionals

Organitzadors