Mika Vainio. Sondear

Sondear, 2001. Instal·lació sonora de Mika Vainio

Sondear, 2001, és una instal·lació sonora de l’artista Mika Vainio (Helsinki, 1963-Trouville-sur-Mer, 2017) que enregistra a temps real l’entorn urbà a través de les vibracions de lescultura d’Antoni Tàpies Núvol i cadira (1990). Els senyals sonors es converteixen en gràfics a través dun oscil·loscopi analògic, linstrument de mesura electrònic que forma part de la instal·lació. Sondear va ser creada el 2001 amb motiu de lexposició Arquitectures del discurs, comissariada per Ute Meta Bauer, que va tenir lloc a la Fundació el 2001.

Dates: del 1 de juny al 11 de setembre del 2022. | Muntatge a càrrec de Rikke Lundgreen i Nunsys. | La reinstal·lació daquesta obra es fa en el marc del projecte Engagement.

Patrocinadors institucionals

Organitzadors