espai imaginat

Experiència espacial auditiva.

Amb motiu de La Nit del Museus i el Dia Internacional dels Museus, la Fundació Antoni Tàpies, actualment tancada per reformes a la seva seu, us convida a imaginar l’espai en remodelació a través dels sorolls que generen les obres i de l’activitat que s’hi desenvolupa.

Com experimentar un espai sense ser-hi a dins? Els sorolls dispersos i recurrents d’un lloc en construcció poden transformar-se en una experiència espacial. La Fundació, actualment tancada per obres de remodelació, us invita a acostar-vos a la seva seu per sentir els sorolls generats durant el període de remodelació dels espais interiors, que han estat capturats i transformats en una proposta sonora per FER (artista multidisciplinari), Santiago Latorre (artista sonor) i Juanjo Alba (productor musical). Una invitació a circular, a través de la reproducció de sorolls reals, pels diversos ambients de la Fundació Antoni Tàpies.