Col·lecció 2004

La Fundació Antoni Tàpies va presentar una nova selecció d’obres del fons de la col·lecció. En aquesta ocasió es mostrava, entre altres obres, una tria de dibuixos inèdits realitzats entre el 1956 i el 1985, amb un èmfasi especial en els vernissos dels anys vuitanta. Així mateix, aquesta selecció també incloïa l’obra 1/2 (2003), que corresponia a la donació d’enguany d’Antoni i Teresa Tàpies a la Fundació.

Aquesta nova presentació coincidia amb la publicació del llibre Fundació Antoni Tàpies, el qual pretenia contribuir a la difusió de l’obra d’Antoni Tàpies mitjançant l’estudi de la col·lecció que allotja la Fundació, i alhora volia donar a conèixer les activitats dedicades a l’art modern i contemporani que hi han tingut lloc des de 1990.