La Fundació Antoni Tàpies tancarà temporalment durant el dia 17 d’abril de 2024. Perdoneu les molèsties.

Projectes

I concurs d’escriptura crítica “Teresa Barba”

Per difondre el pensament i l’obra d’Antoni Tàpies, la Fundació Tàpies convoca un concurs de crítica d’art per estudiants.

Incògnita i símbol

Convidem la comunitat acadèmica a sumar-se a la celebració de l’Any Tàpies.

Looking for a movie. Projecte

Laura Ginès proposa a tres centres educatius un projecte de creació que parteix de l’exposició “Bruce Conner. Llum de la foscor”.

Espais C. Espais de creació artística

Espais C és un programa dirigit a les escoles públiques d’educació primària de Barcelona.

Engagement. Projecte d’investigació

La Fundació Antoni Tàpies participa en el projecte Engagement i engega la prova pilot d’un nou model de relació amb els visitants del museu.

cos paraula objecte x Tàpies

Un projecte pedagògic i de recerca experimental aplicada que es proposa explorar aproximacions a l’univers d’Antoni Tàpies a partir d’una pràctica de diàleg.

4Cs: From Conflict to Conviviality through Creativity and Culture

El projecte europeu 4Cs: From Conflict to Conviviality through Creativity and Culture busca comprendre de quina manera la formació i l’educació en l’art i la cultura poden esdevenir recursos poderosos per afrontar els conflictes contemporanis.

Planta 1.1

Projectes en residència.

Arts combinatòries

El projecte Arts combinatòries (Lloc d’educació, exposició i recerca) fa palesa la voluntat de la Fundació Antoni Tàpies d’utilitzar les noves tecnologies per possibilitar noves formes de relació amb els continguts culturals i per permetre l’articulació d’un discurs transversal, crític i participatiu, afí al compromís social i polític de la institució.