Lloguer d’espais

L’edifici de la Fundació Antoni Tàpies, situat al bell mig de l’Eixample barceloní, constitueix un dels exemples arquitectònics més emblemàtics de la Barcelona modernista. Seu de l’antiga editorial Montaner y Simón, fou construït entre els anys 1881 i 1885 per l’arquitecte Lluís Domènech i Montaner.

Compta amb diversos espais privilegiats aptes per celebrar-hi actes privats. La Fundació Antoni Tàpies ofereix, així, el seu Auditori -una sala polivalent, i amb una acústica òptima- amb el seu Atri com a espai annex; la Sala de la Biblioteca, on s’exposa permanentment la Col·lecció de la Fundació, amb obres d’Antoni Tàpies, i la Terrassa, que comunica amb l’interior d’una illa de cases de l’Eixample barceloní. Tot això la converteix en un espai únic per fer-hi celebracions, jornades, sopars de gala, presentacions, homenatges o qualsevol tipus d’acte mereixedor d’un entorn especial com aquest.

La Fundació, a més, ofereix la possibilitat de precedir l’acte privat d’una visita comentada a l’edifici i a l’exposició permanent i/o temporal. Tots els espais de la Fundació poden ser utilitzats per fer-hi reportatges fotogràfics i filmacions.

Sala Principal

La Sala Principal és l’espai més ampli de la Fundació. Sustentat per pilars de ferro d’arquitectura industrial modernista, aquest espai diàfan està destinat habitualment a acollir tant exposicions temporals com mostres de la Col·lecció d’obres d’Antoni Tàpies de la Fundació i és una opció excel.lent per a còctels, sopars de gala i recepcions.

490 m2

Còctel: 550 - Banquet: 300

Taula imperial: 120 - Reunió: 450

Sala de la Biblioteca

La Sala de la Biblioteca és l’espai d’exposició de la Col·lecció de la Fundació, amb obres d’Antoni Tàpies. Amb una arquitectura d’estil modernista que comunica amb la magnífica Biblioteca a través d’una gran vidriera, la Sala de la Biblioteca és un espai molt adequat per acollir presentacions, sopars de gala i recepcions.

300 m2

Còctel: 250 - Banquet: 150

Taula imperial: 120 - Reunió: 200

Auditori

Situat a la sala principal del Museu, l’Auditori és un espai polivalent, amb una acústica òptima, que possibilita la seva adequació a diversos formats d’acte. Compta amb una tarima, una taula presidencial i un faristol, que permeten l’adaptació de l’espai. L’auditori disposa d’una sala annexa on es pot guardar material o instal·lar serveis de càtering. Disposa, també, d’una cabina equipada amb material d’àudio i vídeo, apta per a serveis de traducció simultània, secretaria i gravació. L’Atri és un espai lluminós i complementari a l’Auditori, idoni per al servei d’un petit còctel, o per a coffe-breaks.

150 m2

Còctel: 200 - Banquet: 80

Taula imperial: 60 - Reunió: 135

Terrassa

Amb l’obra emblemàtica d’Antoni Tàpies Mitjó (maqueta, 1991; escultura, 2010), la terrassa comunica amb l’interior d’una illa de cases de l’Eixample barceloní, equipat amb seients i superfície enjardinada. És idoni com a recinte especial per celebrar-hi petits concerts, còctels o sopars a l’aire lliure.

130 m2

Còctel: 100 - Banquet: 70

Taula imperial: 45 - Reunió: 80

Sala Trapezi

Espai normalment dedicat a muntatges expositius d’art contemporani, és una sala idònia per a conferències, tallers o seminaris de petit format.

135 m2

Còctel: 100 - Banquet: 70

Taula imperial: 45 - Reunió: 80

Sala Llarga

95 m2

Còctel: 70 - Banquet: 50

Taula imperial: 40 - Reunió: 60

Per a més informació

Emplena aquesta butlleta i ens posarem en contacte amb tu.
També es pot contactar per telèfon 934 870 315, o e-mail: espais@ftapies.com

*Tots els camps són obligatoris