La Fundació Antoni Tàpies cerrará temporalmente durante el día 25 de abril de 2024, a partir de las 17.00 h. Perdonen las molestias.

Presentación de los libros de Perejaume Obreda, Pagèsiques y Treure una marededéu a ballar

“Surto de Barcelona amb una marededéu. Duc la marededéu en una motxilla. La conservadora responsable del préstec ha protegit la talla amb dues capes de tissú, una de neoprè, una altra de paper de bombolles i un darrer envoltori impermeable. Amb l’embolcall, la marededéu ha pres l’aspecte d’una larva. No podré destapar la imatge en tot el trajecte. El contracte d’assegurança i el document de préstec així ho prescriuen. I aquesta forma larvada –tant en el sentit de semiimatge, com en el d’imatge seminal- esdevindrà definitiva.”

Treure una marededéu a ballar, Perejaume

LES ARTS DE LA TRAJECTÒRIA

La vista es mou tal com l’escric

anant a peu de Manlleu a Folgueroles.

Un gargot dirigeix l’esdeveniment,

totes les coses s’inscriuen en l’acte de caminar

com si hi trobessin una funda.

Obreda, Perejaume

Presentación del nuevo libro de Perejaume, Treure una marededéu a ballar, y de las reediciones de Obreda y Pagèsiques, a cargo de los editores Jordi Cornudella Martorell (Edicions 62)  y Joan Tarrida (Galaxia Gutenberg), del doctor en filosofía y catedrático de estética Amador Vega Esquerra, y del artista y poeta Perejaume. El acto terminará con una intervención musical a cargo de Neus Borrell y Miquel Escuer.